Problem po zmianie biegów
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-08-20, 10:45
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 m06b3 '84
- Lokalizacja: STG
- Kontaktowanie:
Problem po zmianie biegów
Witam wszystkich
Dzisiaj po nierównej walce w której wspierało mnie parę osób z tego forum nastąpiło pierwsze kółko w koło bloku na mojej wuesce.
Niestety coś dalej nie gra i pomimo to, że udało mi się naprawić światła , ładowanie to dalej mam problem z serduchem mojego pojazdu.
jadąc na jedynce trochę się rozpędzam i zapinam drugi bieg, puszczam sprzęgło i brak mocy motocykl chodzi i ledwie co się toczy...
redukuje do 1 i znowu dodaje gazu i motocykl normalnie przyspiesza i po zapięciu 2 biegu znowu to samo....
PO dojechaniu do garażu gaszę motocykl, po chwili chcę odpalić i niestety już zero odzewu. Ani kopniakiem ani na zapych... nawet nie kichnie...
i tak po chwili radości związanej z tym, że w sumie już się przejechałem wracam do etapu dłubania w garażu....
koledzy proszę podpowiedzcie co począć?????
Pozdrawiam
Dzisiaj po nierównej walce w której wspierało mnie parę osób z tego forum nastąpiło pierwsze kółko w koło bloku na mojej wuesce.
Niestety coś dalej nie gra i pomimo to, że udało mi się naprawić światła , ładowanie to dalej mam problem z serduchem mojego pojazdu.
jadąc na jedynce trochę się rozpędzam i zapinam drugi bieg, puszczam sprzęgło i brak mocy motocykl chodzi i ledwie co się toczy...
redukuje do 1 i znowu dodaje gazu i motocykl normalnie przyspiesza i po zapięciu 2 biegu znowu to samo....
PO dojechaniu do garażu gaszę motocykl, po chwili chcę odpalić i niestety już zero odzewu. Ani kopniakiem ani na zapych... nawet nie kichnie...
i tak po chwili radości związanej z tym, że w sumie już się przejechałem wracam do etapu dłubania w garażu....
koledzy proszę podpowiedzcie co począć?????
Pozdrawiam
-
- Posty: 820
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: Problem po zmianie biegów
W jakim masz stanie silnik po remoncie? po koleji wygląd świecy sprawdzałeś masz zwykły zapłon czy CDI jak zwykły to przerwa albo kondensator może byś przyczyną, gaźnik masz czysty a bak? simeringi mogą puszczać i wydech zatkany, więcej coś napisz o swojej Wsce będzie łatwiej pomóc.
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Problem po zmianie biegów
Mnie to wygląda na zalewanie silnika.
Ciekaw jestem jak motor chodzi na tym 1 biegu.
Ciekaw jestem jak motor chodzi na tym 1 biegu.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-08-20, 10:45
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 m06b3 '84
- Lokalizacja: STG
- Kontaktowanie:
Re: Problem po zmianie biegów
silnik po remoncie- simeringi ,łożyska, regeneracja wału, nowy tłok nominał+ pierścienie. Cylinder był gładki więc nie dotykałem.
Zapłon jest tradycyjny, kondensator dopiero co wymieniłem. Świeca czarna ale to dlatego, że przejechałem może 100-200m. bez nagaru po prostu ciemny kolor elektrody. Gaźnik po czyszczeniu bak wyczyszczony po malowaniu. Wydech -cygarko po wypaleniu wnętrza pomalowane proszkiem. Przerwa świecy 0.4mm przerwa zapłonu 0.3mm max, wyprzedzenie ustawiane urządzeniem ze śruby z cechami.
Zapłon jest tradycyjny, kondensator dopiero co wymieniłem. Świeca czarna ale to dlatego, że przejechałem może 100-200m. bez nagaru po prostu ciemny kolor elektrody. Gaźnik po czyszczeniu bak wyczyszczony po malowaniu. Wydech -cygarko po wypaleniu wnętrza pomalowane proszkiem. Przerwa świecy 0.4mm przerwa zapłonu 0.3mm max, wyprzedzenie ustawiane urządzeniem ze śruby z cechami.
-
- Posty: 1158
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: Problem po zmianie biegów
Miałem podobnie i skutek był taki, że tłumik był zapchany. A dodatkowo może świecę zalewać czyli gaźnik do regulacji.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-08-20, 10:45
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 m06b3 '84
- Lokalizacja: STG
- Kontaktowanie:
Re: Problem po zmianie biegów
gaźnik dopiero co regulowałem, co do 1 biegu. Jak na moje oko to reakcja na rolgaz bardzo pozytywna, nie jeździłem wcześniej wueską ale przy dodaniu gazu motocykl ochoczo reagował na dodanie gazu..
-
- Posty: 820
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: Problem po zmianie biegów
Jaki masz kondensator jak współczesny Miflex to go wywal ja przez to badziewie też miałem problemy, zobacz czy nie iskrzy przerywacz, gaźnik nie zaszkodzi wyczyścić jeszcze raz i musi chodzić jak odpalisz to wyregulujesz i będziesz śmigał.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-08-20, 10:45
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 m06b3 '84
- Lokalizacja: STG
- Kontaktowanie:
Re: Problem po zmianie biegów
nie wiem czemu ale uwierzcie mi, że jak pójdę rano do garażu to odpali od strzała i to bez przelewania...
Nie wiem czy to wina zalanego silnika i po prostu nadmiar paliwa odparuje ale już raz tak było.. co do ustawiania gaźnika sugerowałem się opisem ze strony:http://mkonki.cba.pl/regulacjagaznika.html
Nie wiem czy to wina zalanego silnika i po prostu nadmiar paliwa odparuje ale już raz tak było.. co do ustawiania gaźnika sugerowałem się opisem ze strony:http://mkonki.cba.pl/regulacjagaznika.html
-
- Posty: 820
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: Problem po zmianie biegów
A jak masz ustawiona iglicę, kiedyś miałem też że paliła na zimno i dechła po zagrzaniu, była walnięta cewka zapłonowa jakieś przebicie miał na ciepłym silniku.Po wymianie problem minął.
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-08-20, 10:45
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 m06b3 '84
- Lokalizacja: STG
- Kontaktowanie:
Re: Problem po zmianie biegów
Cewka zapłonowa ostatnio została wymieniona na taką ze starego zapasu pewnego kolekcjonera starych motocykli. Iglica teraz nie pamiętam ale chyba 2 ząbek od góry..
-
- Posty: 820
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: Problem po zmianie biegów
Pływak nie dziurawy, sprawdzaj jeszcze raz samo się nie naprawi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości