Junak M10, wczesna przejściówka
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Junak M10, wczesna przejściówka
Złamałem swoją główną zasadę i kupiłem motocykl z ogłoszenia. Trafił się taki na OLX, cena żadna rewelacja, ale jak go zobaczyłem na zdjęciu to już go widziałem w garażu
Janek z 1959, produkcja druga połowa grudnia. Na tabliczce M10, choć poza kołami i tylnym błotnikiem to typowy M07.
Porónywałem ze zdjęciami dziesięciotysięcznego Junaka i wszystko się zgadza. Tylny błotnik został zamieniony przez własciciela, powinien być głęboki. Poza tym wszystko fabryka,numery się zgadzają, zarejestrowany i jeżdżący.
Nr ramy 109xx , silnika 106xx
Będzie do kompletu z kremową M10 żony
Obawiam się że wueski pójdą w lekką odstawkę
Janek z 1959, produkcja druga połowa grudnia. Na tabliczce M10, choć poza kołami i tylnym błotnikiem to typowy M07.
Porónywałem ze zdjęciami dziesięciotysięcznego Junaka i wszystko się zgadza. Tylny błotnik został zamieniony przez własciciela, powinien być głęboki. Poza tym wszystko fabryka,numery się zgadzają, zarejestrowany i jeżdżący.
Nr ramy 109xx , silnika 106xx
Będzie do kompletu z kremową M10 żony
Obawiam się że wueski pójdą w lekką odstawkę
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
-
- Posty: 2238
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Junak M10, wczesna przejściówka
Również moje marzenie, ale z tego co zasłyszałem masz złą pokrywę silnika. Mogę się oczywiście mylić bo w temacie Junaka jestem lajkonikiem
-
- Posty: 112
- Rejestracja: 2014-10-06, 11:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M21W2,
Wsk M06 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Junak M10, wczesna przejściówka
Gratuluję, bardzo ładna baza Ci się trafiła Jak jeszcze jest zarejestrowany to już ogóle bajka.
Jeśli chodzi o pokrywę rozrządu to jest jak najbardziej w porządku
Jeśli chodzi o pokrywę rozrządu to jest jak najbardziej w porządku
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: Junak M10, wczesna przejściówka
Czy możecie potwierdzić że w tym zakresie nr ramy powinny być oba płytkie błotniki?
Może znacie kogoś kto ma przejściówkę z przedziału nr 10000 - 11000?
PS. Janek ma 4467km nalotu... po cyckach na Degumach wnioskuję że ori
Może znacie kogoś kto ma przejściówkę z przedziału nr 10000 - 11000?
PS. Janek ma 4467km nalotu... po cyckach na Degumach wnioskuję że ori
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
-
- Posty: 112
- Rejestracja: 2014-10-06, 11:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M21W2,
Wsk M06 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Junak M10, wczesna przejściówka
Według tej bazy w Twojej maszynie powinny być płytkie błotniki:
http://www.junak.riders.pl/NEUES/t_zmiany.htm
Jeśli dobrze widzę to przedni wspornik w przednim błotniku jest od błotnika głębokiego, co może sugerować, że oba błotniki w jakiś sposób zostały uszkodzone i tylny płytki zastąpiono głębokim.. To tylko takie luźne przemyślenia.
Masz plombę na głowicy?
Żubr- od tego jest dział pozostałe motocykle
http://www.junak.riders.pl/NEUES/t_zmiany.htm
Jeśli dobrze widzę to przedni wspornik w przednim błotniku jest od błotnika głębokiego, co może sugerować, że oba błotniki w jakiś sposób zostały uszkodzone i tylny płytki zastąpiono głębokim.. To tylko takie luźne przemyślenia.
Masz plombę na głowicy?
Żubr- od tego jest dział pozostałe motocykle
-
- Posty: 2238
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Junak M10, wczesna przejściówka
W tej bazie nie ma wzmianki o różnych pokrywach silnika, ale dla mojej ciekawości może ktoś taką informację napsize i wzzbogaci wiedzę moją i kolegi gramsiu?
-
- Posty: 377
- Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
- GG: 0
- Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO - Lokalizacja: Przysucha
- Kontaktowanie:
Re: Junak M10, wczesna przejściówka
WSM to M07 i przejściówka dalej szło ZSM
-
- Posty: 112
- Rejestracja: 2014-10-06, 11:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M21W2,
Wsk M06 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Junak M10, wczesna przejściówka
Niestety ale tak nie jest. W M10 z "żółwiem" również występowały pokrywy WSM. Według mnie zmiana na ZSM1 nastąpiła na przelomie 61 i 62 roku z naciskiem na 1962. Pomijam fakt, ze w M10 występowały pokrywy rozrządu starszego typu (WSM) z odma i bez. W M07 to juz w ogóle jest problem bo tam logo WSM na deklu rozrządu miały trzy różne rodzaje pokryw. Oinnych nie wspominam. Najlepiej będzie jak wypowie sie ktos naprawdę biegły w temacie, np. Żubr.
-
- Posty: 2238
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Junak M10, wczesna przejściówka
Dzięki chłopaki, ale temat/pytanie odpuszczam. Dzięki Wam wiem, że Junak nie jest łatwym tematem bo sam myślałem, że są 3 rodzaje tych pokryw. Widocznie kiedyś jeśli uda mi się zakupić to będę się chyba starał cieszyć, że w ogóle go mam.
Miło mi również spotkać kolegę z mojego miasta
Miło mi również spotkać kolegę z mojego miasta
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: Junak M10, wczesna przejściówka
@Żubr tu nie chodzi o szpanowanie, przedstawiłem tylko nowy nabytek co w tym złego? Seba pokazał Metalexa, Audio Yamahe, jest masa WFM, SHL, jakieś Jawy, CEZETy, romety itd. Mimo wszystko twój wpis utwierdza mnie w przekonaniu że nabyłem ciekawy egzeplarz
@halcik, co do pokrywy to aż tak szczegółowo do tego nie podchodzę, choć jestem przekonany że taka powinna być.
@revo, nie mam plomby.
Pytałem o błotniki, nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Jest Junak z błotnikami jak u mnie ale nr ramy prawie 1000 wyższy. Z kolei ze zdjęć fabryki Junak dziesięciotysięczny ma oba płytkie. Oba głębokie pojawiły się od 11750
@halcik, co do pokrywy to aż tak szczegółowo do tego nie podchodzę, choć jestem przekonany że taka powinna być.
@revo, nie mam plomby.
Pytałem o błotniki, nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Jest Junak z błotnikami jak u mnie ale nr ramy prawie 1000 wyższy. Z kolei ze zdjęć fabryki Junak dziesięciotysięczny ma oba płytkie. Oba głębokie pojawiły się od 11750
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- Grinch
- Posty: 220
- Rejestracja: 2015-12-03, 00:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3
WSK M06 B1
WSK M21W2 KOBUZ - Lokalizacja: PL
- Kontaktowanie:
Re: Junak M10, wczesna przejściówka
Gramsiu skąd Kupiłeś ten motocykl ?
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: Junak M10, wczesna przejściówka
Wrocław
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości