Witam serdecznie po dłuższej przerwie, co prawda niewiele pisałem i bywałem na forum ale nie znaczy to że nic nie działałem
Niestety jakoś we wrześniu nadszedł ten czas w którym stwierdziłem, że mojej wiesławie m06-b3 nie grozi już złomowisko, tak więc po czterech latach pełnych pracy, wydatków, potu i radości z użytkowania mojego najlepszego motocykla postanowiłem iż nadszedł czas na uratowanie kolejnych klasyków. WSK została sprzedana jak się okazało podczas spisywania umowy do znajomego mojego kumpla z garażu także mam nadzieję będzie zadbana, co prawda pieniądze włożone w skompletowanie oraz renowację nie zwróciły mi się w połowie ale jak już pisałem w wątku o wiesławie, nie robiłem jej z myślą o sprzedaży tylko robiłem dla siebie, więc nie przeszkadza mi to Natomiast za fundusze ze sprzedaży zakupiłem CEZET 350 472.5 z roku 1982 oraz poczciwego polskiego Komarka 2330 z 1972 na pedały (zawsze o takim marzyłem) Oczywiście oba motocykle są do remontu, także powoli będę aktualizował wątek, na pierwszy strzał idą silniki od cezety i komara ale równolegle do silników rozbieram i szykuję ramę od komara do malowania.
CEZET 350 472.5 1982 Komar 2330 1972 by Tomekk
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
CEZET 350 472.5 1982 Komar 2330 1972 by Tomekk
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2016-01-17, 12:56 przez Tomekk, łącznie zmieniany 1 raz.
- mirek2
- Posty: 167
- Rejestracja: 2008-05-18, 16:00
- GG: 4444281
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Kliczków
- Kontaktowanie:
Re: CEZET 350 472.5 1982 Komar 2330 1972 by Tomekk
Cezeta fajy sprzęt , miałem taką tylko 472.6 z 1986roku, jak zrobisz silnik jeszcze na dobrych częściach i będzie ład z elektryką to będziesz jeździł i jeździł bezawaryjnie. Powodzenia i wytrwałości w remoncie.Szkoda,że wueche sprzedałeś,ale domyślam się,że nie można mieć wszystkiego.Pozdro
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: CEZET 350 472.5 1982 Komar 2330 1972 by Tomekk
A tutaj trochę zdjęć Komara i prac nad nim
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: CEZET 350 472.5 1982 Komar 2330 1972 by Tomekk
cd.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Eisengrau
- Posty: 310
- Rejestracja: 2010-12-14, 19:02
- Moje maszyny: Минск 125
Иж Планета 5
УАЗ-469 - Kontaktowanie:
Re: CEZET 350 472.5 1982 Komar 2330 1972 by Tomekk
Fajna cezeta,papiery ma?
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 2014-03-14, 18:05
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 kos 1984r
Wsk M06B3 1984r
CZ 350 472.5 1983r - Lokalizacja: Guty
- Kontaktowanie:
Re: CEZET 350 472.5 1982 Komar 2330 1972 by Tomekk
no gratuluję cezety tez mam 472.5 tylko rok młodszą pozdrawiam i powodzenia zyczę
- Leszek702
- Posty: 86
- Rejestracja: 2011-06-09, 08:35
- GG: 34904207
- Moje maszyny: 2 X WSK 125 MO6B3"80 MZ ETZ 250 "83
Honda 929 rr - Lokalizacja: Dobrzany
- Kontaktowanie:
Re: CEZET 350 472.5 1982 Komar 2330 1972 by Tomekk
Rób CZ-tke Ja złoże ETZ i trzeba sie zjechać w polowie drogi w Stargardzie Szczecińskim ^^
- Tomekk
- Posty: 367
- Rejestracja: 2011-12-19, 16:19
- GG: 8565479
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 1979
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: CEZET 350 472.5 1982 Komar 2330 1972 by Tomekk
Dużo czasu minęło od ostatniego posta, co nie znaczy że nic się nie działo
Przeprowadziłem kompletny remont silnika CEZETy oraz KOMARa. Regenerowałem wał w Poznaniu a także przeprowadziłem szlif cylindrów. Amelinium wyszkiełkowane, dyfuzory wyczyszczone, wydech uszczelniony, wsadzone nowe kute wodziki, oraz nowy automat, zapłon wyregulowany na 2,55mm przed GMP z dokładnością do 0,01. Teraz CEZETa pali na dotyk i jeździ cudownie. Dzisiaj przeszła przegląd niedługo zaczynam proces przerejestrowania na ZS!!
Przeprowadziłem kompletny remont silnika CEZETy oraz KOMARa. Regenerowałem wał w Poznaniu a także przeprowadziłem szlif cylindrów. Amelinium wyszkiełkowane, dyfuzory wyczyszczone, wydech uszczelniony, wsadzone nowe kute wodziki, oraz nowy automat, zapłon wyregulowany na 2,55mm przed GMP z dokładnością do 0,01. Teraz CEZETa pali na dotyk i jeździ cudownie. Dzisiaj przeszła przegląd niedługo zaczynam proces przerejestrowania na ZS!!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości