WSK 175 KoBuz
- jjaworskyy
- Posty: 2079
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
WSK 175 KoBuz
Witam. Jakiś czas temu stałem się posiadaczem kolejnej WSK-i Kobuz z 1979 r. Zarejestrowany i ubezpieczony. Braki: kierunkowskazy wraz z uchwytami, osłona łańcucha krótka oraz kolanko powinno być inne. Za jakiś czas biorę się za remont, silnik pojedzie do Mućka, rama, koła oraz reszta gratów w piach i proszek, ocynki, CDI. Oryginalnie była czarna i taka też będzie. Pytanko mam: Czy po malowaniu proszkowym nakładał ktoś na to bezbarwny? Mam znajomego lakiernika który by mi prysnął tylko nie wiem czy będzie lepszy efekt. Niebawem biorę się za robotę i będę wrzucał fotki na bierząco
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Fajna .
Malowanie proszkowe z klarem w super cenach masz we Włocławku (tam skąd brałeś trójkę )
Przywieść Ci CDI do czwórki do Gdańska?
Malowanie proszkowe z klarem w super cenach masz we Włocławku (tam skąd brałeś trójkę )
Przywieść Ci CDI do czwórki do Gdańska?
- jjaworskyy
- Posty: 2079
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Transport gratów plus robota to się raczej nie będzie kalkulowac na miejscu oddam do malowania proszkowego i później do kolegi lakiernika, na probe dam mu boczek który już jest pokryty proszkiem i pryśnie klarem. A to świadczysz takie usługi? Jeszcze jakbyś położył elktryke od zera to byłoby super bo mi nie po drodze z elektryka :p
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Studiuję w Gdańsku to pewnie damy radę coś zrobić
-
- Posty: 221
- Rejestracja: 2016-07-28, 12:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk1973 garbuska
- Lokalizacja: Malbork
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
a jest w kncu mozliwosc jej rejstracji,bo jak pisalem do niego to mi wlasnie nie odpisal,jak z tym dowodem jest
- jjaworskyy
- Posty: 2079
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Ciągłość umów mam
-
- Posty: 221
- Rejestracja: 2016-07-28, 12:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk1973 garbuska
- Lokalizacja: Malbork
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
a to bardzo dobrze gratki,ze uda sie ja zarejstrowac,w dobrej kasie byla
- jjaworskyy
- Posty: 2079
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Dzięki Po powrocie do domu założyłem aku, zalałem benzyny i odpaliła nawet
-
- Posty: 221
- Rejestracja: 2016-07-28, 12:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk1973 garbuska
- Lokalizacja: Malbork
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
na pych,bo z tego co pamietam,to wlasnie tam chyba starter nie banglal
- jjaworskyy
- Posty: 2079
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Raz działa a raz nie
- jjaworskyy
- Posty: 2079
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Dzisiaj byłem w WK przerejestrować wuechę i bystre oko pani urzędnik dostrzegło że jedna z umów jest kserokopią i nie przerejestruje mi. Fakt, mój błąd i niedopatrzenie. Niestety ale chyba będę musiał przepisać tą umowę ponieważ ona jest z 2009 r z Piotrkowa Tryb...
-
- Posty: 221
- Rejestracja: 2016-07-28, 12:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk1973 garbuska
- Lokalizacja: Malbork
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
przepisalbym i sie nad.niczym nie zastanawial
- jjaworskyy
- Posty: 2079
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Będę musiał, chore jest to ze w naszych urzędach trzeba mieć oryginały
- jjaworskyy
- Posty: 2079
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Przymierzam się do oddania gratów do piaskowania ale mam dylemat co zrobić z osłonami lag w środku, tam raczej mi tego nie wypiaskuje... Jakieś sugestie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mrsweetpotato
- Posty: 33
- Rejestracja: 2015-11-15, 23:29
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 Garbuska
- Lokalizacja: Warka
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Ja swoje lagi piaskowałem całe i malowałem proszkowo, trzeba tylko potem sprawdzić czy gumowe tuleje będą dobrze spasowane.
----
Regards,
pan Ziemniak
Regards,
pan Ziemniak
- jjaworskyy
- Posty: 2079
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
mrsweetpotato pisze:Ja swoje lagi piaskowałem całe i malowałem proszkowo, trzeba tylko potem sprawdzić czy gumowe tuleje będą dobrze spasowane.
Wszystko Ci wybrał ze środka?
- mrsweetpotato
- Posty: 33
- Rejestracja: 2015-11-15, 23:29
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 Garbuska
- Lokalizacja: Warka
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Tak, tylko musi mieć taką zagiętą dysze do piaskowania żeby dokładnie wypiaskować calość.
----
Regards,
pan Ziemniak
Regards,
pan Ziemniak
- jjaworskyy
- Posty: 2079
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Pierwsze zdj przedstawia osłonę lagi od B1, drugie jest od Kobuza. Jak myślicie, czy ta od B1 podejdzie do mojego Kobuza?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- jjaworskyy
- Posty: 2079
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Graty wróciły z ocynku Za jakiś czas reszta idzie w piach i malowanie. Kolejna paczka elementów do szkiełkowania gotowa.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Jachoo
- Posty: 30
- Rejestracja: 2016-10-06, 16:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175, Kawasaki ZR750
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 KoBuz
Widzę że postępy w pracach są. Szprychy dałeś do ocynku czy kupowałeś nowe?
Co do korozji w osłonach lag to tak jak piszą koledzy, dobry fachowiec powinien mieć kątową końcówkę i sobie poradzi, Jeśli obawiasz się dobrze wykonanego zabiegu możesz wcześniej chemicznie uporać się z rdzą zakupując 2 środki: FEDOX i FERTAN. Fedox to odrdzewiacz w formie koncentratu z którego przygotowujesz roztwór i moczysz daną część przez ok 12 godz. Reaguje on z tlenkiem żelaza oczyszczając powierzchnię. Następnie płuczesz wszystko w ciepłej czystej wodzie i stosujesz drugi środek czyli Fertan. Ten z kolei to płyn rozkładający rdzę i tworzący podkład pod właściwe zabezpieczenie. Nanosisz środek (pędzelkiem, spryskiwaczem czy przez zanurzenie) na miejsce z rdzą i zostawiasz tak na 12-24 h po czym dokładnie płuczesz i powtarzasz tę czynność. Po ponownym wypłukaniu otrzymujesz powierzchnię gotową do malowania w której rdza nie będzie już postępować. Do pełnego zabezpieczenia można jeszcze użyć środka TAPOX 2K, ale stosowany jest on głównie do zabezpieczenia wnętrza zbiorników paliwa gdyż jest odporny na rozpuszczania. W przypadku osłon lag wystarczy zwykła farba.
Co do korozji w osłonach lag to tak jak piszą koledzy, dobry fachowiec powinien mieć kątową końcówkę i sobie poradzi, Jeśli obawiasz się dobrze wykonanego zabiegu możesz wcześniej chemicznie uporać się z rdzą zakupując 2 środki: FEDOX i FERTAN. Fedox to odrdzewiacz w formie koncentratu z którego przygotowujesz roztwór i moczysz daną część przez ok 12 godz. Reaguje on z tlenkiem żelaza oczyszczając powierzchnię. Następnie płuczesz wszystko w ciepłej czystej wodzie i stosujesz drugi środek czyli Fertan. Ten z kolei to płyn rozkładający rdzę i tworzący podkład pod właściwe zabezpieczenie. Nanosisz środek (pędzelkiem, spryskiwaczem czy przez zanurzenie) na miejsce z rdzą i zostawiasz tak na 12-24 h po czym dokładnie płuczesz i powtarzasz tę czynność. Po ponownym wypłukaniu otrzymujesz powierzchnię gotową do malowania w której rdza nie będzie już postępować. Do pełnego zabezpieczenia można jeszcze użyć środka TAPOX 2K, ale stosowany jest on głównie do zabezpieczenia wnętrza zbiorników paliwa gdyż jest odporny na rozpuszczania. W przypadku osłon lag wystarczy zwykła farba.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: adamsky771 i 0 gości