Prawdziwa "WUECHA"
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- Szymku
- Posty: 135
- Rejestracja: 2015-08-10, 19:19
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 ,komar
- Lokalizacja: B-tów
- Kontaktowanie:
Re: Prawdziwa "WUECHA"
Tuleje górne przedniego zawiasu zbyt luźno wchodzą w gniazda goleni i mają za dużą średnicę wewnętrzną co przekłada się na kolejny luz.Natomiast metalowa tylnego wahacza nie wchodzi na ośkę.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Prawdziwa "WUECHA"
Masz kogoś sprawdzonego od szparunków? Jak to w końcu powinno być - na bazę i na wierzch klar, czy na klar i zostawić?
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: Prawdziwa "WUECHA"
Klaru kiedyś w ogóle nie dawali, to późniejszy wynalazek.
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Prawdziwa "WUECHA"
https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/1dPVw/
Czy to ten gościu od tulei?
Czy to ten gościu od tulei?
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Prawdziwa "WUECHA"
Tak - brałem od niego również tulejki, ale okazało się że ruchome nie wchodziły na lagę a stałe z kolei wchodziły zbyt luźno - zabrał i dotoczył na wymiar bez problemu. Wydaje mi się, że wynika to z różnego stopnia zużycia lag - tuleje chyba powinny być nadwymiarowe i dotaczane pod każdy komplet...
- Szymku
- Posty: 135
- Rejestracja: 2015-08-10, 19:19
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 ,komar
- Lokalizacja: B-tów
- Kontaktowanie:
Re: Prawdziwa "WUECHA"
Dokończę jeszcze jednym zdaniem tematu tulei.
Kosa.
Wszystko dobrze,ale kiedy za pierwszym i drugim razem robota nie wyszła, człowiek poprosił o wysłanie całego zawiasu i innych elementów tylnego wahacza, co też uczyniłem.Otwieram w domu paczkę z gotową robotą i co ?Nic nie pasuje.Zadzwoniłem do niego i powiedział ,że wyśle mi sztangę poliamidu w ramach rekompensaty i cisza.Wystarczy policzyć ile wydałem na same przesyłki.Totalna tragedia,Polecam wszystkim zakupić sztangę i wykonać robotę u miejscowego tokarza za 1/3 ceny.
Kosa.
Wszystko dobrze,ale kiedy za pierwszym i drugim razem robota nie wyszła, człowiek poprosił o wysłanie całego zawiasu i innych elementów tylnego wahacza, co też uczyniłem.Otwieram w domu paczkę z gotową robotą i co ?Nic nie pasuje.Zadzwoniłem do niego i powiedział ,że wyśle mi sztangę poliamidu w ramach rekompensaty i cisza.Wystarczy policzyć ile wydałem na same przesyłki.Totalna tragedia,Polecam wszystkim zakupić sztangę i wykonać robotę u miejscowego tokarza za 1/3 ceny.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Prawdziwa "WUECHA"
Jak można odsyłać towar jak wiadomo, ze to nie będzie dzialac...
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Prawdziwa "WUECHA"
Ja się skusilem na tuleje wahacza. Tuleje pasują, ośke wysłał od B3, miał odesłać dobra ale wciąż czekam. Za przesyłkę miał oddać również
- Dżjordżjo
- Posty: 282
- Rejestracja: 2016-02-11, 21:31
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kobuz 77'
- Lokalizacja: Sadowne
- Kontaktowanie:
Re: Prawdziwa "WUECHA"
Przecież są sklepy gdzie można kupić pewny towar no klasykmoto.pl a nie od jakichś typów z olx ![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Prawdziwa "WUECHA"
Miał pozytywne opinie na forum u nas ![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: Prawdziwa "WUECHA"
jjaworskyy pisze:Miał pozytywne opinie na forum u nas
Może motor to składak albo już mocno zużyty , jest to kolega z naszego forum i w ciemno można go polecać.
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Prawdziwa "WUECHA"
Ośke przysłał taką jak powinien ale o podkładkach juz zapomniał ( ta wiem to tylko podkładki), miał oddać za wysylkke ale zwrotu nie otrzymałem
chyba trochę zakręcony albo zalatany chłop ![:)](./images/smilies/smile.gif)
![:)](./images/smilies/smile.gif)
![:)](./images/smilies/smile.gif)
- Szymku
- Posty: 135
- Rejestracja: 2015-08-10, 19:19
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 ,komar
- Lokalizacja: B-tów
- Kontaktowanie:
Re: Prawdziwa "WUECHA"
Co prawda wpis będzie ubogi bo niewiele zrobiłem ,ale potrzebuję Waszej pomocy:)
Zabrałem się za składanie przednich i tylnych amortyzatorów.Nie mam już siły wspominać ,że oprócz źle dorobionych tulei przedniego i tylnego zawieszenia podczas mycia i czyszczenia zaobserwowałem poważne zmiany na powierzchni chromu technicznego lag nieruchomych.Doszło do tego po nieudolnym dorabianiu tulei przez wyżej wymienionego speca pt.Irena41. Widoczne są zarysowania i liczne stłuczenia przez które nowo dorobione tuleje przechodzą z oporem.Takie więc, czekam mnie ponowne przygotowanie powierzchni chromu do współpracy z tulejami.Jestem przekonany ,że sama polerka już nie wystarczy a przecież już ten zabieg kiedyś robiłem z zadowalającym efektem(fotki dorzucę).
Jednak problem leży gdzieś indziej.
Otóż w garażu w którym trzymałem motór ,doszło do niekontrolowanego przemeblowania i zagubiły się elementy tłoczków tylnych amortyzatorów widoczne na fotce.
Może ma ktoś takie zasoby po regeneracji swoich amorków?Będę zobowiązany.
Jak wcześniej wspomniałem tuleje ślizgowe górne p/z mam nowe...wykonane zgodnie z wymiarowaniem.Cena operacji-0zł.
Zakupiłem jedynie w Łodzi sztangę poliamidu z domieszką dwusiarczku molibdenu(w/n zdjęciu) za kwotę 13zł i zredukowałem koszty na maxa.
Teraz już wiem,że jeśli kiedykolwiek będę musiał coś dorobić ,to podbijam do pobliskiego zakładu specjalistycznego. Wam też to polecam.
![Obrazek](https://naforum.zapodaj.net/thumbs/01051bc1fc9a.jpg)
Zabierak dostał japońskie łożysko,nowe tuleje prowadzące,talerz maskujący ze stali nierdzewnej oraz tulejki gumowe z Prl-u.
Oprócz tego człowiek z mojego miasta produkuje instalacje elektryczne do naszych maszyn.Skorzystałem z tego przywileju i takową zakupiłem:)
Dobiorę jeszcze dziś śrubki pokrywy zabieraka i narzynkę M3,5 z gwintem metrycznym do poprawienia gwintów szprych po chromowaniu.Problemy z gwintem pojawiły się także po obróbce przednich lag ruchomych.Trzeba będzie coś na to zaradzić.
Do wymiany mam też bieżnię łożyska układu kierowniczego.Lakier proszkowy chemicznie nie chciał zejść z elementu ,więc usunąłem go razem z gładka powierzchnią bieżni ,szczotką drucianą na wkrętarce.Bywa.Nie wiem teraz gdzie zakupić nowy porządny i dopasowany zestaw do mojego pojazdu.
![Obrazek](https://naforum.zapodaj.net/thumbs/94dec442368c.jpg)
![Obrazek](https://naforum.zapodaj.net/thumbs/5e4d46ea2ffc.jpg)
Więcej wkręcić się już nie da.Jakieś pomysły na domowe operacje i poprawienie gwintów?
Udało mi się jeszcze zdobyć kilka oryginalnych szprych ,które polecą do chromu z przelotkami linek i korkiem oleju.
Podsumowując: powoli ,ale do przodu:)
Zabrałem się za składanie przednich i tylnych amortyzatorów.Nie mam już siły wspominać ,że oprócz źle dorobionych tulei przedniego i tylnego zawieszenia podczas mycia i czyszczenia zaobserwowałem poważne zmiany na powierzchni chromu technicznego lag nieruchomych.Doszło do tego po nieudolnym dorabianiu tulei przez wyżej wymienionego speca pt.Irena41. Widoczne są zarysowania i liczne stłuczenia przez które nowo dorobione tuleje przechodzą z oporem.Takie więc, czekam mnie ponowne przygotowanie powierzchni chromu do współpracy z tulejami.Jestem przekonany ,że sama polerka już nie wystarczy a przecież już ten zabieg kiedyś robiłem z zadowalającym efektem(fotki dorzucę).
Jednak problem leży gdzieś indziej.
Otóż w garażu w którym trzymałem motór ,doszło do niekontrolowanego przemeblowania i zagubiły się elementy tłoczków tylnych amortyzatorów widoczne na fotce.
Może ma ktoś takie zasoby po regeneracji swoich amorków?Będę zobowiązany.
Jak wcześniej wspomniałem tuleje ślizgowe górne p/z mam nowe...wykonane zgodnie z wymiarowaniem.Cena operacji-0zł.
Zakupiłem jedynie w Łodzi sztangę poliamidu z domieszką dwusiarczku molibdenu(w/n zdjęciu) za kwotę 13zł i zredukowałem koszty na maxa.
Teraz już wiem,że jeśli kiedykolwiek będę musiał coś dorobić ,to podbijam do pobliskiego zakładu specjalistycznego. Wam też to polecam.
![Obrazek](https://naforum.zapodaj.net/thumbs/01051bc1fc9a.jpg)
Zabierak dostał japońskie łożysko,nowe tuleje prowadzące,talerz maskujący ze stali nierdzewnej oraz tulejki gumowe z Prl-u.
Oprócz tego człowiek z mojego miasta produkuje instalacje elektryczne do naszych maszyn.Skorzystałem z tego przywileju i takową zakupiłem:)
Dobiorę jeszcze dziś śrubki pokrywy zabieraka i narzynkę M3,5 z gwintem metrycznym do poprawienia gwintów szprych po chromowaniu.Problemy z gwintem pojawiły się także po obróbce przednich lag ruchomych.Trzeba będzie coś na to zaradzić.
Do wymiany mam też bieżnię łożyska układu kierowniczego.Lakier proszkowy chemicznie nie chciał zejść z elementu ,więc usunąłem go razem z gładka powierzchnią bieżni ,szczotką drucianą na wkrętarce.Bywa.Nie wiem teraz gdzie zakupić nowy porządny i dopasowany zestaw do mojego pojazdu.
![Obrazek](https://naforum.zapodaj.net/thumbs/94dec442368c.jpg)
![Obrazek](https://naforum.zapodaj.net/thumbs/5e4d46ea2ffc.jpg)
Więcej wkręcić się już nie da.Jakieś pomysły na domowe operacje i poprawienie gwintów?
Udało mi się jeszcze zdobyć kilka oryginalnych szprych ,które polecą do chromu z przelotkami linek i korkiem oleju.
Podsumowując: powoli ,ale do przodu:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Prawdziwa "WUECHA"
Ejjjj, właśnie czekam na te tuleje od ireny i nie wiem co zrobić... Rozumiem że on Ci dorabiał tuleje pod lagi które mu wysłałeś?
- Szymku
- Posty: 135
- Rejestracja: 2015-08-10, 19:19
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 ,komar
- Lokalizacja: B-tów
- Kontaktowanie:
Re: Prawdziwa "WUECHA"
Tak.Za trzecim razem spakowałem wszystko na przód i tył ,aby zamknąć temat ,jednak irena i tym razem nie sprostał zadaniu.
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Prawdziwa "WUECHA"
Przyszły tuleje od Ireny ale... mimo tego że miał na allegro napisany adres na który ma wysłać to wysłał na stary adres. Zadzwoniłem i powiedziałem mu że ma już drugi minus u mnie, pierwszy za przysłanie ośki wahacza od B3 a teraz za pomylenie adresu, jutro odbiorę tuleje ( na starym adresie mieszka kolega) i spróbuję je dopasować, już się boję...
- Szymku
- Posty: 135
- Rejestracja: 2015-08-10, 19:19
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 ,komar
- Lokalizacja: B-tów
- Kontaktowanie:
Re: Prawdziwa "WUECHA"
Spokojnie.
Może nie będzie tak źle:)
Może nie będzie tak źle:)
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
- Szymku
- Posty: 135
- Rejestracja: 2015-08-10, 19:19
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 ,komar
- Lokalizacja: B-tów
- Kontaktowanie:
Re: Prawdziwa "WUECHA"
Bana trzeba gościowi zapodać ,bo z tego co czytałem jego działalność zaczyna się rozwijać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości