Bez przesady z tym wyznawnaiem, na forum sa wieksi wariaci wideo raczej nie bedzie, brak kamery, na pewno bedzie fotorelacja i na forum cos opisze
Be- trójka 1980
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Be- trójka 1980
Dzisiaj wziąłem się za montaż kierunków, w końcu skończy się machanie rączkami
Dołożyłem też 2 wojskowe chlebaki wodoodporne, przydadzą się na narzędzia i inne duperele na Świdnik.
Dołożyłem też 2 wojskowe chlebaki wodoodporne, przydadzą się na narzędzia i inne duperele na Świdnik.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Be- trójka 1980
Sezon powoli się rozpoczyna
Przez okres zimowy postanowiłem trochę odnowić trójkę.
Silnik na remont wysłałem do Mućka, całość została wyszkiełkowana ( Ufosi), nowy wał Duells, wpadł aluminiowy cylinder R2 z tlokiem anodowanym Aliena, całe kompletne nowe sprzęgło, nowe łożyska.
Koła oddałem do ponownego centrowania plus nowe opony Mitasa, zbiornik, błotniki, konsole, poszły w proszek, boczki na mokro. Nie chce nawet liczyć wydanych pieniędzy
Całość prezentuje się tak:
https://m.youtube.com/watch?v=IIqqI_2XJIs
Zostało jedynie trochę dotrzeć i ogień!
Przez okres zimowy postanowiłem trochę odnowić trójkę.
Silnik na remont wysłałem do Mućka, całość została wyszkiełkowana ( Ufosi), nowy wał Duells, wpadł aluminiowy cylinder R2 z tlokiem anodowanym Aliena, całe kompletne nowe sprzęgło, nowe łożyska.
Koła oddałem do ponownego centrowania plus nowe opony Mitasa, zbiornik, błotniki, konsole, poszły w proszek, boczki na mokro. Nie chce nawet liczyć wydanych pieniędzy
Całość prezentuje się tak:
https://m.youtube.com/watch?v=IIqqI_2XJIs
Zostało jedynie trochę dotrzeć i ogień!
- norek
- Posty: 157
- Rejestracja: 2017-04-25, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 Kobuz , Aprilia sr 50
- Kontaktowanie:
Re: Be- trójka 1980
Pięknie, nic tylko zazdrościć ,Silnik świetnie chodzi .
- Szklanka
- Posty: 215
- Rejestracja: 2012-11-25, 14:55
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 1980r.
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontaktowanie:
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Be- trójka 1980
Przed sezonem wpadło nowe CDI od Turbo Zabytki, teraz prądu będzie z zapasem
Teraz czekam na pogodę, na razie bliżej do zimy niż do wiosny
Teraz czekam na pogodę, na razie bliżej do zimy niż do wiosny
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Be- trójka 1980
Pogoda dopisuje, sezon rozpoczęty
Pierwsze 500 km zrobione, na nowym wale Duellsa nie czuć aż tak mocno wibracji. Niestety dzisiaj przed zlotem zauważyłem, że zbiornik zaczął przeciekać, szybka akcja z poxipolem i można jeździć dalej
Pierwsze 500 km zrobione, na nowym wale Duellsa nie czuć aż tak mocno wibracji. Niestety dzisiaj przed zlotem zauważyłem, że zbiornik zaczął przeciekać, szybka akcja z poxipolem i można jeździć dalej
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- tomcio
- Posty: 803
- Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka - Lokalizacja: Miechów
- Kontaktowanie:
Re: Be- trójka 1980
Mój w kobuzie też poxipolem ratowany w drodze...☺. Powiadasz że wał jest Ok.?
Jest Bóg Jest WSK
-
- Posty: 2238
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Be- trójka 1980
Poxipol jako środek ratujący na stałe czy tylko chwilowo? Osobiście miałem źle wspomnienia i mimo wszystko po jakimś czasie zaczęło przeciekać. Chyba doczytałem że jest nie odporny na benzynę ale mogę się mylić i stąd pytanie
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Be- trójka 1980
Co do wału to delikatne wibracje są, ale idzie z tym jeździć.
Co do poxipolu, nie wiem ile wytrzyma. Była to szybka akcja żeby wrócić do domu. Muszę szukać drugiego zbiornika, oddać do piaskowania oraz do lakierowania ale to wszystko kosztuje...
Co do poxipolu, nie wiem ile wytrzyma. Była to szybka akcja żeby wrócić do domu. Muszę szukać drugiego zbiornika, oddać do piaskowania oraz do lakierowania ale to wszystko kosztuje...
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Be- trójka 1980
Niestety ale patent z uszczelnieniem zbiornika słaby, benzyna rozpuściła Poxipol... Postanowiłem kupić drugi zbiornik, stary może kiedyś uratuję. Wpadł też gaźnik od Szczepana w WSK Turbo, wrażenia na plus w porównaniu ori G20! Przyznam się szczerze, że podoba mi się taka kombinacja kolorów Wueskę najprawdopodobniej po sezonie sprzedam i będę celował w coś większego typu ETZ 250, trochę mnie już męczy nabijanie kilometrów B3
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Be- trójka 1980
Heloł
Niektórzy powoli kończą sezon, ja natomiast zakończyłem go zdecydowanie za wcześnie!
Kupując nowy wał Duellsa padłem ofiarą odpadających blach, w skutek czego cylinder na którym zrobiłem jakieś 1500 km nadawał się do ponownego szlifu, silnik zaś do rozpołowienia...
Serce wueski trafiło ponownie do Mućka, lecz w między czasie urodził mi się pomysł wsadzić inny silnik w ramę B3 i padło na S32 od SHL M11
Po jakimś czasie poszukiwań udało mi się kupić w miarę kompletny silnik z jednego kawałka, który wysłałem również do Mućka Okazało się, że kartery są od S34, reszta natomiast jest od S32
Wszystko co aluminiowe zostało wyszkiełkowane. Plan na S32 jest taki aby zrobić remont generalny tj: łożyska, simmeringi, uszczelki, regeneracja wału, szlif na tłoku Aliena, wleci CDI 3F oraz jakiś współczesny gaźnik (Dellorto?).
Rama też przejdzie odświeżenie tj: zbiornik, boczki, błotniki zostaną polakierowane na morko, półki, chorągiewki i jakieś inne pierdoły w proszek.
Zostanie również położony nowy chrom na kierownicy, cybantach, oraz goleniach, dodatkowo wymiana simmeringów, tulei przedniego zawieszenia.
Oryginalny silnik zostanie złożony na innych karterach, na poprawionym wale Duellsa, nowych łożyskach, cylindrze po szlifie na tłoku Aliena. Albo będzie leżał i czekał na lepsze dni (może kiedyś trafi się rama bez silnik), albo sprzedam
Dodatkowo kupiłem bagażniki boczne od MZ, które wysłałem koledze i ma mi przerobić mocowania pasujące pod wueskę, w końcu będzie można kupić jakieś sakwy bo miejsca brakuje na jakieś pierdoły
Na przyszły rok wraz z kolegą Dominikiem chcieli byśmy objechać na kołach 4 najbardziej wysunięte końce naszego pięknego kraju (około 3500 km), no i chyba trasa Gdańsk-Świdnik- Gdańsk (1200 km)
Wraz z przebiegiem prac będę aktualizował relację
Niektórzy powoli kończą sezon, ja natomiast zakończyłem go zdecydowanie za wcześnie!
Kupując nowy wał Duellsa padłem ofiarą odpadających blach, w skutek czego cylinder na którym zrobiłem jakieś 1500 km nadawał się do ponownego szlifu, silnik zaś do rozpołowienia...
Serce wueski trafiło ponownie do Mućka, lecz w między czasie urodził mi się pomysł wsadzić inny silnik w ramę B3 i padło na S32 od SHL M11
Po jakimś czasie poszukiwań udało mi się kupić w miarę kompletny silnik z jednego kawałka, który wysłałem również do Mućka Okazało się, że kartery są od S34, reszta natomiast jest od S32
Wszystko co aluminiowe zostało wyszkiełkowane. Plan na S32 jest taki aby zrobić remont generalny tj: łożyska, simmeringi, uszczelki, regeneracja wału, szlif na tłoku Aliena, wleci CDI 3F oraz jakiś współczesny gaźnik (Dellorto?).
Rama też przejdzie odświeżenie tj: zbiornik, boczki, błotniki zostaną polakierowane na morko, półki, chorągiewki i jakieś inne pierdoły w proszek.
Zostanie również położony nowy chrom na kierownicy, cybantach, oraz goleniach, dodatkowo wymiana simmeringów, tulei przedniego zawieszenia.
Oryginalny silnik zostanie złożony na innych karterach, na poprawionym wale Duellsa, nowych łożyskach, cylindrze po szlifie na tłoku Aliena. Albo będzie leżał i czekał na lepsze dni (może kiedyś trafi się rama bez silnik), albo sprzedam
Dodatkowo kupiłem bagażniki boczne od MZ, które wysłałem koledze i ma mi przerobić mocowania pasujące pod wueskę, w końcu będzie można kupić jakieś sakwy bo miejsca brakuje na jakieś pierdoły
Na przyszły rok wraz z kolegą Dominikiem chcieli byśmy objechać na kołach 4 najbardziej wysunięte końce naszego pięknego kraju (około 3500 km), no i chyba trasa Gdańsk-Świdnik- Gdańsk (1200 km)
Wraz z przebiegiem prac będę aktualizował relację
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- tomcio
- Posty: 803
- Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka - Lokalizacja: Miechów
- Kontaktowanie:
- qpa
- Posty: 617
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Be- trójka 1980
Ile km zrobiłeś WSK? bo już enty remont silnika.
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Be- trójka 1980
Kobuz kolegi
Nie pamiętam... Jeden remont był robiony przez użytkownika plusminus, który spieprzył remont, po nim poprawił Muciek i niestety odpadł z wały blachy. Mam nadzieję, że ten S32 okaże się lepszy od oryginalnego...
- czankete
- Posty: 1301
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: Be- trójka 1980
...wrzuć foto jak będziesz już miał S32 w ramie, ciekawe jak będzie to wyglądało z resztą osprzętu od trójki...
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Be- trójka 1980
Tak się to mniej więcej będzie prezentować
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 336
- Rejestracja: 2018-01-29, 18:11
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
Suzuki vl1500 c90 Boulevard - Lokalizacja: Mielec Tarnobrzeg
- Kontaktowanie:
Re: Be- trójka 1980
Kurde ladniejsza od oryginalu
Super
Super
- czankete
- Posty: 1301
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: Be- trójka 1980
...na obu zdjęciach rama z końca produkcji - przypadek czy rozstaw śrub w s32 jest inny?
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Be- trójka 1980
Zdjęcie z drugiej strony
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości