Co do wkładu to odezwij się do Saviera, ja do Kobuza brałem wklad na H4 właśnie od niegoAdam_Ga pisze: ↑2019-03-05, 17:17Oringi to akurat pikuś, ja miałem w zestawie takie malutkie że lekko trzeba było naciągnąć na tuleje. Z kolei poliamidowa na metalowa wchodziła z lekkim ściskiem. Po złożeniu wahacz pracuje dobrze, bez luzów, bez oporu.
ABC_PRLu to użytkownik Irena47 na forum, niby mieli jakiś problem z tokarką, czas naprawy 6-8 tygodni - możliwe że maszyna coś szwankowała stad masz lekko za duży luz na tulejach.
Co do lampy to zakładam że to jakiś gotowy element od ciągnika?
WSK 125 75r
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Sam wkład jest od Ursusa bodajże :p Tylko, że musisz oddzielić szkło od odbłyśnika (szkło tam jest kierunkowe) resztę składasz jak starą lampę Musisz jeszcze pociągnąć dodatkowy kabel z masą na postojówkę
Chyba to dobrze wyjaśniłem :p
Chyba to dobrze wyjaśniłem :p
- Skinder
- Posty: 2221
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Prawdę mówiąc rozdzieliłem szkło z odbłyśnikiem, upierdliwa sprawa. U siebie dałem szkło od wski, w kosie nie miałem czasu i wrzuciłem cały wkład od ursusa razem ze szkłem. Żarówka dokładnie ta sama, z tego samego pudełka i kompletu - tungsram megalight h4... I kurde w kosie na szkle z ursusa mam wrażenie, że jakoś fajniej to oświetlało... U Saviera ze szkłem i wkładem z ursusa ale innej żarówce podobnie. Aspekt wizualny na pewno pozostaje, bo szkło nie wystaje tak jak wskowe, ale da się z tym żyć.
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Bardzo dawno mnie nie było na forum, z powodu braku chęci na dzielenie się relacjami jak tam WSK'a, lecz nadszedł w końcu czas.
Prawie miesiąc temu, gdy w garażu zrobiło się miejsce rozpocząłem składanie motocykla w całość, troszkę farby musiałem zedrzeć niestety, ale bynajmniej dzięki nowym tulejom i oringom wahacz pracuje poprawnie, pragnę dodać jeszcze, że gdy ruszałem nim, ośka stała w miejscu, Sukces! Tabliczka znamieniowa została ocynkowana oraz 'zanitowana' do główki ramy. Potem założyłem półkę górną, oraz konsole z podnóżkami.
Kolejnego dnia przyszły mi tulejki robione na wymiar do centralki. (WSK niestety i tak, stoi krzywo, przez stopkę)
Następnego dnia zakupiłem śruby, gdyż kilka mi brakowało. Tego dnia założyłem przód, czyli lampę, błotnik, koło i lagi.
Złożyłem także zabierak, ukręciłem klucz przy zakręcaniu więc nie puści łatwo
Składanie poszło gładko, jednakże męczyłem się chwilę z samym kołem, gdyż musiałem je zdystansować odpowiednio.
Oczywiście nie obyło się, bez skrobania lakieru :p
Następnie Zabrałem się za tył, o dziwo do teraz głowi mnie, dlaczego przy założeniu starych szczęk w dobrym stanie dźwignia w przy pokrywie poszła znacząco do tyłu, celowo nie dawałem pręta do ocynku i sprawdziło się..
Musiałem oczywiście podgiąć trochę błotnik aby założyć mocowanie lampy.
W międzyczasie założyłem chlapacze.
Kolejne do składania były amortyzatory, pomalowane na czarno, a chromy odświeżone.
Następnie zabrałem się za siedzenie, kupiłem nity i pokrowiec od użytkownika Cudowianek
Mogło wyjść ciut lepiej, szczególnie od przodu, ale niestety stara gąbka daje swoje znaki.
Bynajmniej jest zadowalająco, nie tak jak wcześniej.
Następna była elektryka, jest już ogarnięta prawie w całości, brakuje jeszcze tylko CDI m. in.
Z żarówką H4 prezentuje się świetnie
Nie obyło się bez skrobania farby w celu znalezienia Masy.
Na obecną chwilę to tak naprawdę tyle, został mi silnik, który jest rozebrany częściowo.
Jutro (23) przyjdzie tłok Aliena na drugi szlif, wysyłam cylinder który zdobyłem swego czasu do szlifu i zobaczymy jak będzie pyrkać pod wszystkim
Zbiornik jest zamocowany na chwilę, jeszcze planuję nakleić na niego oprócz loga gumy.
Przemyślałem sprawę, boczki zostaną pomalowane, farba i podkład już są.
Zostaje mi jeszcze do kupienia mocowanie sprzęgła z dźwignią, linek, wyżej wspomnianego pręta, gum na zbiornik, emblematów "125" oraz tłumika. Teraz mam pytanie, gdyż w sklepie pana Hartmann'a są proszkowo malowane i tradycyjnie, który będzie lepszy?
Myślę, że kolejne posty będą się pojawiać niedługo
Prawie miesiąc temu, gdy w garażu zrobiło się miejsce rozpocząłem składanie motocykla w całość, troszkę farby musiałem zedrzeć niestety, ale bynajmniej dzięki nowym tulejom i oringom wahacz pracuje poprawnie, pragnę dodać jeszcze, że gdy ruszałem nim, ośka stała w miejscu, Sukces! Tabliczka znamieniowa została ocynkowana oraz 'zanitowana' do główki ramy. Potem założyłem półkę górną, oraz konsole z podnóżkami.
Kolejnego dnia przyszły mi tulejki robione na wymiar do centralki. (WSK niestety i tak, stoi krzywo, przez stopkę)
Następnego dnia zakupiłem śruby, gdyż kilka mi brakowało. Tego dnia założyłem przód, czyli lampę, błotnik, koło i lagi.
Złożyłem także zabierak, ukręciłem klucz przy zakręcaniu więc nie puści łatwo
Składanie poszło gładko, jednakże męczyłem się chwilę z samym kołem, gdyż musiałem je zdystansować odpowiednio.
Oczywiście nie obyło się, bez skrobania lakieru :p
Następnie Zabrałem się za tył, o dziwo do teraz głowi mnie, dlaczego przy założeniu starych szczęk w dobrym stanie dźwignia w przy pokrywie poszła znacząco do tyłu, celowo nie dawałem pręta do ocynku i sprawdziło się..
Musiałem oczywiście podgiąć trochę błotnik aby założyć mocowanie lampy.
W międzyczasie założyłem chlapacze.
Kolejne do składania były amortyzatory, pomalowane na czarno, a chromy odświeżone.
Następnie zabrałem się za siedzenie, kupiłem nity i pokrowiec od użytkownika Cudowianek
Mogło wyjść ciut lepiej, szczególnie od przodu, ale niestety stara gąbka daje swoje znaki.
Bynajmniej jest zadowalająco, nie tak jak wcześniej.
Następna była elektryka, jest już ogarnięta prawie w całości, brakuje jeszcze tylko CDI m. in.
Z żarówką H4 prezentuje się świetnie
Nie obyło się bez skrobania farby w celu znalezienia Masy.
Na obecną chwilę to tak naprawdę tyle, został mi silnik, który jest rozebrany częściowo.
Jutro (23) przyjdzie tłok Aliena na drugi szlif, wysyłam cylinder który zdobyłem swego czasu do szlifu i zobaczymy jak będzie pyrkać pod wszystkim
Zbiornik jest zamocowany na chwilę, jeszcze planuję nakleić na niego oprócz loga gumy.
Przemyślałem sprawę, boczki zostaną pomalowane, farba i podkład już są.
Zostaje mi jeszcze do kupienia mocowanie sprzęgła z dźwignią, linek, wyżej wspomnianego pręta, gum na zbiornik, emblematów "125" oraz tłumika. Teraz mam pytanie, gdyż w sklepie pana Hartmann'a są proszkowo malowane i tradycyjnie, który będzie lepszy?
Myślę, że kolejne posty będą się pojawiać niedługo
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Co do tłumika od Hartmana, kupiłem ten malowany tradycyjnie i jakość słaba... Po długiej trasie Gdańsk- Świdnik farba bliżej kolanka zaczęła się odbarwiać i złazić, w przerwie zimowej oddałem go do malowania proszkowego i jest okej.
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Wczoraj byłem na Oldtimerbazarze, wyłapałem kilka fajnych fantów, udało mi się kupić starą iskrę, oraz obudowę topika (tak wiem, to głupi pomysł montować topika w takim momencie.)
Sama świeca to Iskra F95P, jak sama nazwa mówi, iskra jest i to mocniejsza, niż na nowej bez gangreny, czy czegoś tam..
Zamówiłem już linki na kierownicę u Hartmann'a (taki mój mały smaczek, będą białe ).
Sama świeca to Iskra F95P, jak sama nazwa mówi, iskra jest i to mocniejsza, niż na nowej bez gangreny, czy czegoś tam..
Zamówiłem już linki na kierownicę u Hartmann'a (taki mój mały smaczek, będą białe ).
Przy okazji, boczki wyglądają lepiej niż po moim szlifowaniu bynajmniej:
Aktualnie czekam na gumy, by zakryć tą brzydką farbę na zbiorniku.
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Będę musiał ją jeszcze domyć, gdyż jest okurzona cała.
- Aktualnie muszę jeszcze kupić wydech i czekać na cylinder
- Od ostatniego czasu przyszedł mi pręt hamulca, co do niego to mam ciekawostkę, ten co miałem, był o jakieś ponad 5 cm krótszy od tego nowego, przy czym stary nawet nie sięgał rozpieraka.
- Przykleiłem gumy, wygląda z nimi dużo lepiej według mnie
- Przyszły linki od pana Hartmanna, wszystko fajnie, tylko linka sprzęgła jest zbyt krótka / posiada zbyt długi pancerz.
Udało mi się ją założyć, jednak jest wywalona wszelka regulacja (wszystko jest wkręcone maksymalnie) Czy wie ktoś, gdzie idzie dostać linkę z dobrą długością do 125'tki, białą w dodatku? Bo te na alledrogo coś mi śmierdzą
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Ja linki zamówiłem z gmoto, ale i tak wziąłem je jako wzór i dorobilem u mnie w mieście, bo te wszystkie linki są bardzo słabe...
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Czekałem z tym wpisem, aż przyjdzie mi tłumik. Jestem bardzo z niego zadowolony, wygląda bardzo ładnie, w dodatku ma wkładkę tłumiącą z tyłu (U mnie jej nie było w takiej formie, były te wpusty od boków, ale środek miał dziurę)
-------------------------------------------------------------
A takie pytanie jeszcze, możecie polecić jakieś fajne lusterka?
Mam co prawda te najtańsze, ale jednak wyglądem mnie nie satysfakcjonują, tak wiem, że nie liczy się wygląd, a widoczność.
Od razu go złożyłem (Obejma i to mocowanie)
Tak wygląda na motocyklu
- Aktualnie bajzel jest niemiłosierny z powodu wciągnięcia Ogara do garażu.
- Przyszedł mi czujnik zegarowy, gdyż zapłon jednak musi być ustawiony porządnie
-------------------------------------------------------------
A takie pytanie jeszcze, możecie polecić jakieś fajne lusterka?
Mam co prawda te najtańsze, ale jednak wyglądem mnie nie satysfakcjonują, tak wiem, że nie liczy się wygląd, a widoczność.
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Na pewno mogę odradzic te z gmoto, dla mnie osobiście są za krótkie...
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Czas nadszedł, jutro zakładam cylinder
--------------------------------
Zwracam się do was z pytaniem, gdyż mam te 2 uszczelki pod głowice:
- Starą Made In PRL (Azbest + Miedź) i ona ma 1,6mm grubości
- Nową (Gambit + Prawdopodobnie Miedź), ona ma 1,4mm grubości
Ta stara wygląda na używaną, lecz jest grubsza minimalnie.
Która będzie lepsza?
ZMD Alu na R2 z tłokiem i pierścieniami Aliena
--------------------------------
Zwracam się do was z pytaniem, gdyż mam te 2 uszczelki pod głowice:
- Starą Made In PRL (Azbest + Miedź) i ona ma 1,6mm grubości
- Nową (Gambit + Prawdopodobnie Miedź), ona ma 1,4mm grubości
Ta stara wygląda na używaną, lecz jest grubsza minimalnie.
Która będzie lepsza?
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Nowe współczesne są do niczego... Ja bym założył Stara
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Jest Progress
WSK Odpaliła
Gdyby nie zepsuty gaźnik, który ją ciągle zalewa i łapie gdzieś lewe, odpaliłaby od pierwszego kopa
Zapłon ustawiony na 3mm przed GMP, przerwa 0.75mm
Mam takie małe pytanie, gdyż pierścienie strasznie huczą przy wolnych obrotach wyłącznie, to się uspokoi?
Bo jest świeżutko po szlifie (Fazowanie było wykonywane)
Mieszanka 1:25 na czerwonym oleju Makkity
Wydech uszczelniony sznurem azbestowym z epoki
Muszę jeszcze te linki kupić..
WSK Odpaliła
Gdyby nie zepsuty gaźnik, który ją ciągle zalewa i łapie gdzieś lewe, odpaliłaby od pierwszego kopa
Zapłon ustawiony na 3mm przed GMP, przerwa 0.75mm
Mam takie małe pytanie, gdyż pierścienie strasznie huczą przy wolnych obrotach wyłącznie, to się uspokoi?
Bo jest świeżutko po szlifie (Fazowanie było wykonywane)
Mieszanka 1:25 na czerwonym oleju Makkity
Wydech uszczelniony sznurem azbestowym z epoki
Muszę jeszcze te linki kupić..
-
- Posty: 336
- Rejestracja: 2018-01-29, 18:11
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
Suzuki vl1500 c90 Boulevard - Lokalizacja: Mielec Tarnobrzeg
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Z poczatku bedzie szumialo ale z czasem sie powinno uspokoić. Przynajmniej u mnie tak bylo. Teraz minal rok od remontu niekiedy minimalnie slychac jak pierscienie zadzwonia ale naprawde jest to marginalne. Tez mam zestaw od aliena ale na zeliwnym cylindrze.
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Odsprzedał byś kawałek sznura? Mam dosyć uwalonego kolanka...NexT pisze: ↑2019-05-22, 20:56Jest Progress
WSK Odpaliła
Gdyby nie zepsuty gaźnik, który ją ciągle zalewa i łapie gdzieś lewe, odpaliłaby od pierwszego kopa
Zapłon ustawiony na 3mm przed GMP, przerwa 0.75mm
Mam takie małe pytanie, gdyż pierścienie strasznie huczą przy wolnych obrotach wyłącznie, to się uspokoi?
Bo jest świeżutko po szlifie (Fazowanie było wykonywane)
Mieszanka 1:25 na czerwonym oleju Makkity
Wydech uszczelniony sznurem azbestowym z epoki
Muszę jeszcze te linki kupić..
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Oczywiście, ile metrów potrzeba?
Jak coś Pw.
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
https://www.youtube.com/watch?v=b-wwgdvJUE4 <-- Zapłon Turbo Zabytki w akcji
https://youtu.be/K2mYZTQGUkg <-- Praca na gaźniku 21mm
Zostało tylko dotarcie jej i zmiana stosunku mieszanki, bo te 1:25 trochę daje dymem
Zamontowałem gaźnik 21mm na czas próby regeneracji G20, ale prędko go nie zmienię, motor nabrał większej dynamiki, nawet kompresja się zwiększyła XD Iglica jest zapięta na pierwszy rowek od góry, a dysza jest zamontowana 75 .
Jak na razie to tyle, jeszcze muszę kupić lusterka.
CDN.
https://youtu.be/K2mYZTQGUkg <-- Praca na gaźniku 21mm
WSK jeździ, wkręca się jak powinna
Jeszcze na G20
Zostało tylko dotarcie jej i zmiana stosunku mieszanki, bo te 1:25 trochę daje dymem
Zamontowałem gaźnik 21mm na czas próby regeneracji G20, ale prędko go nie zmienię, motor nabrał większej dynamiki, nawet kompresja się zwiększyła XD Iglica jest zapięta na pierwszy rowek od góry, a dysza jest zamontowana 75 .
Jak na razie to tyle, jeszcze muszę kupić lusterka.
CDN.
- jjaworskyy
- Posty: 2051
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Trzyma uszczelnienie kolanka??
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Nieźle, możesz napisać co to za gaźnik i jakich przeróbek potrzeba aby go zamontować?
- CZESIO1958
- Posty: 232
- Rejestracja: 2011-10-02, 12:51
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak (w trakcie)
MBK Evolis 80 - Lokalizacja: Mysłowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Szerokości
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości