WFM M06 z 1961
- CZESIO1958
- Posty: 241
- Rejestracja: 2011-10-02, 12:51
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak (w trakcie)
MBK Evolis 80 - Lokalizacja: Mysłowice
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 z 1961
I stała się światłość 
-
- Posty: 844
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 1979r.
WSK 175 1980r.
CZ 477 73r.
Mińsk 400A 90r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 z 1961
Piękna Fuma będzie.
-
- Posty: 1218
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 z 1961
Siedzenie również już ogarnięte.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1218
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 z 1961
Pospinałem całą instalację elektryczną wg dostępnego schematu instalacji z WSK-L jak poniżej.
Na pierwszy rzut oka wszystko jest ok jednak nie do końca wszystko jest jak powinno. Brak gaszenia. Jak kopnę starter to światła delikatnie świecą. Żarówka postojowa świeci po zwarciu gaszenia ale jak jeszcze kluczyk styka z blaszką.
Pamiętam że w oryginale była wykonana spinka / obejście czego nie ma na schemacie.
Czy ktoś mógłby zrobić fotkę podpięcia stacyjki w swojej WFM.
Na pierwszy rzut oka wszystko jest ok jednak nie do końca wszystko jest jak powinno. Brak gaszenia. Jak kopnę starter to światła delikatnie świecą. Żarówka postojowa świeci po zwarciu gaszenia ale jak jeszcze kluczyk styka z blaszką.
Pamiętam że w oryginale była wykonana spinka / obejście czego nie ma na schemacie.
Czy ktoś mógłby zrobić fotkę podpięcia stacyjki w swojej WFM.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1218
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 z 1961
Na dzień dzisiejszy WFM prezentuje się jak na fotce. Jest już prawie na ukończeniu.
Fotki w lepszej jakości.
https://ibb.co/NrWjKLc
https://ibb.co/Z16nhvn
https://ibb.co/hfSmSw3
https://ibb.co/W2bysB7
Fotki w lepszej jakości.
https://ibb.co/NrWjKLc
https://ibb.co/Z16nhvn
https://ibb.co/hfSmSw3
https://ibb.co/W2bysB7
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 168
- Rejestracja: 2016-02-26, 00:53
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3 1979r
- Lokalizacja: Sowina
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 z 1961
Dobrze to wygląda - masa pracy i $$$ ale efekt jest. Szkoda tylko, że pokrywa na lusterko, ale to Twój moto i Tobie ma się podobać. Guma filtra też tak jakoś dziwnie "złamana" - być może za miękka. Może to powodować jej ściskanie przez podciśnienie. Ogólnie jest ok - gratuluję.
-
- Posty: 1218
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 z 1961
Nad tą guma jeszcze będę pracował aby siedziała ładnie bez zagięcia bo jest delikatnie za długa.
-
- Posty: 1218
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 z 1961
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1218
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 z 1961
Czy ktoś posiada dane ile powinno wynosić otwarcie platynek przed GMP. Gdzieś znalazłem info ze 4.4 mm ale nie wiem czy to jest poprawna wartość dla tego silnika i zapłonu.
Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 168
- Rejestracja: 2016-02-26, 00:53
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3 1979r
- Lokalizacja: Sowina
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 z 1961
3mm - ustawienia wstępne. Optymalne ustawienie zapłonu w tym przypadku to metoda "ustawiam - testuję".
-
- Posty: 1218
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 z 1961
Ale to jest silnik wfm z głębokim zapłonem 5,5 KM. Na forum motocyklowym znalazłem info jak w załączniku. Czy ma ktoś potwierdzenie tego w jakiejś instrukcji lub innym dokumencie.
Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 1218
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 z 1961
Miałem dzisiaj wenę, czas i ochotę a przede wszystkim odpowiedni materiał i tak oto powstały współczesne zamienniki filcowe przerywacza zapłonu pod głębokim zapłon wykonane na wzór oryginału.

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka


Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 1218
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 z 1961
Dzisiaj był ostatnim dniem przygody z fumką. Została załadowana na przyczepkę i pojechała w drogę do właściciela.
Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka
- mareckii91
- Posty: 149
- Rejestracja: 2011-05-04, 09:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-z2
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 z 1961
Piękna!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości