Post
autor: Sebastian440 » 2007-01-11, 20:21
Ok kolej na mnie a wiec przedstawiam półki aluminiowe które były stosowane w WSK-ach Sport 2 na dolnej półce na wysowości ogranicznika jest wybity napis KT 317. Do ściśniecia pólek na lagach użyte są śruby M8x1,5 o długości 51 mm z podkładkami metalowymi. Śruby firmy LFS.
[ Dodano: 2007-01-11, 22:27 ]
Zamieszczam instrukcje obsługi która znajdowała się na poprzednim forum, napewno się przyda. Jeśli dostrzegacie jakieś błedy to piście i oczywiście się to poprawi.
Dane ogólne
Typ motocykla: WSK 175 M21W2S2
Ciężar w stanie suchym w kG: 111
Prędkość maksymalna: 100 km/h
Zużycie paliwa w litrach na 100 km przy prędkości 80 km/h: 3,5-4
Produkowany: Od 1975- 1976
Wyprodukowanych egzemplarzy: 2967 sztuk
Wymiary
Długość: 2000 mm
Rozstaw osi: 1320mm
Szerokość: 860 mm
Wysokość: 1080 mm
Podwozie
Rama: Pojedyncza zamknięta spawana z rur
Zawieszenie koła przedniego: Widelec teleskopowy ze sprężynami śrubowymi
i tłumieniem olejowym
Skok zawieszenia przedniego: 150 mm
Zawieszenie koła tylnego: Wahacz wleczony z elementami resorującymi
Średnica bębnów hamulcowy szczękowych w mm: 135
Rozmiar obręczy:
-Ogumienie koła przedniego 1,85Bx19'' lub 3,00x19'' terenowe
-Ogumienie koła tylnego 3,25x18'' terenowe
-Ogumienie terenowe firmy Continental
Ciśnienie w ogumieniu przód/tył w Kg/cm3: 1,3/1,8
Silnik
Typ: 059-1 (W2BExS lub W2BxExS zależnie od książki)
Rodzaj: Gaźnikowy, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym
Liczba i układ cylindra: Jednocylindrowy, stojący, odchylony do przodu 15*
Pojemność skokowa w cm3: 173,4
Średnica cylindra w mm: 61
Skok tłoka w mm: 59,5
Stopień sprężania: 9
Ciśnienie sprężania: 735 kPa (7,5 kG/cm3)
Moc maksymalna w KM (kW): 14 (10,3)
Prędkość obrotowa maksymalna dla mocy: 6300 obr/min
Moment obrotowy w Nm: 16,31 (1,7 kGm)
Prędkość obrotowa przy momęcie maksymalnym: 5700 obr/min
Rodzaj rozrządu: symetryczny, krawędziami tłoka
Kąt otwarcia okna kanału ssącego: 158* obrotu wału korbowego
Kąt otwarcia okna kanału dolotowego: 120* obrotu wału korbowego
Kąt otwarcia okna kanału wylotowego: 166* obrotu wału korbowego
Paliwo: benzyna LO 94
Smarowanie silnika: Mieszanka ze stosunkiem oleju do paliwa 1:30
Gaźnik: Bing 1/26/125/II
Zapłon: Iskrownikowy
Optymalne wyprzedzenie zapłonu przed ZZ w mm: 3,5-3,9
Przerwa na przerywaczu przy maks. rozwarciu w mm: 0,3-0,4
Zalecana Świeca zapłonowa wg skali Bosch lub KLG: 250-260 lub F100
Odstęp elektor świecy w mm: 0,5-0,6
Filtr powietrza: Siatkowy, zwilżany olejem z benzyna (1:1)
Sprzęgło: Mokre z wkładkami korkowymi 4 tarczowe
Skrzynka biegów: 4 biegowa
Zespół przeniesienia napędu: zblokowane z silnikiem
Przełożenia na poszczególnych biegach: 1-2,93 2-1,79 3-1,35 4-1,0
Przełożenia na poszczególnych biegach w silnikach od nr 123280: 1-3,24 2-2,18 3-1,49 4-1,0
Smarowanie zespołów przeniesienia napędu: olejem, rozbryzgowo
Ilość oleju smarowania zespołów przeniesienia napędu: 0,7 l
Wyprowadzenie napędu: Kołem zębatym łańcuchowym
o podziałce 12,7 mm (1/2'') 15 zębów i szer. 7 mm
Koło zębate duże:
-M21W2S2 45 zębów
Łańcuch:
-M21W2S2 122 ogniwa, dl. 1549,4 mm
Instalacja elektryczna
Źródło energii elek.: Iskrownik-prądnica SEM K1/80 produkcji szwedzkiej
Akumulator kwasowy 6V: 3MA3 8 Ah, gęstość elekt. powinna wynosić 1,28 g/cm3
Prostownik firmy Lucas
Lampa przednia:
-Żarówka światła głównego 12V-35/35W
-Żarówka światła postojowego 6V-4W
-Żarówka oświetlająca szybkościomierz 6V-2W
Lampa tylnia:
-Żarówka światła postojowego 6V-5W
-Żarówka światła ''stop'' 6V-15W lub 6V-21W
Sygnał dźwiękowy: SES 6V
Stacyjka:
- 5 położeniowa typu 70-16
- 1 pozycja kluczyka zapewnia prąd ładowania 2 A
- 2 pozycja kluczyka zapewnia prąd ładowania 3,5 A
Pojemności
Zbiornik paliwa l (dm3): 8,5
Teleskopy cm3: 90
Skrzynka biegów l (dm3): 0,7
Czynności kontrolne
Co 2500 km:
- Linki sprzęgła, licznik, hamulca przedniego olejem mineralnym SEA 15W/40
- Wnęki rączki gazu
- Filtr powietrza (umyć benzyną) Olej + benzyna (1:1)
- Oś dźwigni hamulca nożnego Smarem Łt-43
- Przerywacz- oś dźwigni i język filcowy 1-2 krople oleju SEA 15W/40
- Łańcuch (oczyścić) kąpiel olejowa w smarze grafitowym (95*C)
- Umycie komory pływakowej, przedmuchanie dysz, przedmuchanie
zaworka komory pływakowej
- Oczyszczenie świec zapłonowych i korekta odstępu elektrod
- Wyregulowanie odstępów styków przerywacza
- Sprawdzić przerywacz kontaktowy (czyścić pilniczkiem lub pap. ściernym)
Co 5000km:
- Skrzynka biegów: SEA 15W/40 (0,7 l)
- Łożyska kół: Smar Łt-43
- Rozpieracze szczęk hamulcowych: Smar Łt-43
- Napęd szybkościomierza: Smar Łt-43
- Łożysko oporowe główki ramy: Smar Łt-43
- Sprawdzić i ewentualnie wyregulować wyprzedzenie zapłonu
Co 7500 km:
-Łożyskowanie wahacza: Smar Łt-43
Co 10000:
-po każdych 10000km łożyska i przekładnie ślimakową należy dokładnie wymyć
przy użyciu pędzla, wypłukać i osuszyć sprężonym powietrzem, a następnie
nasmarować smarem ŁT-43
Inne:
-Teleskopy przy wymianie uszczelek: SEA 15W/40 (90 cm3)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.