Brak mocy na 4 biegu
- 
				roquo
- Posty: 7
- Rejestracja: 2007-07-10, 15:45
- GG: 0
- Lokalizacja: pomorsko
- Kontaktowanie:
Brak mocy na 4 biegu
Witam.
Mam problem,a mianowicie chodzi oto że moja wsk na pierwszym,drugim i trzecim biegu idzie jak burza a gdy wbije 4 to to silnik utrzymuje prędkość trzeciego biegu i nie przyśpiesza i po chwili traci na prędkości i trzeba redukować do 3.
Z góry dzięki za pomoc
			
									
									
						Mam problem,a mianowicie chodzi oto że moja wsk na pierwszym,drugim i trzecim biegu idzie jak burza a gdy wbije 4 to to silnik utrzymuje prędkość trzeciego biegu i nie przyśpiesza i po chwili traci na prędkości i trzeba redukować do 3.
Z góry dzięki za pomoc
- 
				gołąbek16
- Posty: 34
- Rejestracja: 2007-02-25, 16:45
- GG: 0
- Lokalizacja: siedliszczki
- Kontaktowanie:
- 
				szef1990
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
- Kontaktowanie:
- 
				roquo
- Posty: 7
- Rejestracja: 2007-07-10, 15:45
- GG: 0
- Lokalizacja: pomorsko
- Kontaktowanie:
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
- qwert45
- Posty: 234
- Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
- GG: 0
- Lokalizacja: Łosice
- Kontaktowanie:
- luk@sz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
- Lokalizacja: Golinka
- Kontaktowanie:
Wezu pisze:Simmering to inaczej pierścień smarującyroquo pisze:co to jest simeringi
czy ty wiesz co piszesz
 
  
   
   moim zdaniem simmeringi to inaczej usczelniacze a nie "pierścienie smarujące"
   moim zdaniem simmeringi to inaczej usczelniacze a nie "pierścienie smarujące"  ale kolega si enie pytał co to ś simmeringi tylko napisał ze je wymienił na nowe
   ale kolega si enie pytał co to ś simmeringi tylko napisał ze je wymienił na nowe    kolego zobacz czy ci nie łapie lewego powietrza pod ta płytka w której jest osadzony simmering ale wątpie zeby to było to najlepiej kup aq i bedziesz miał spokój

- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
- luk@sz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
- Lokalizacja: Golinka
- Kontaktowanie:
wpisz w wiki pedii simmeringi
 
Simmering
Z Wikipedii
,,Simmering, pierścień Simmera to pierścień wykonany z odpowiedniej gumy, odpowiednio usztywniony metalową wkładką, lub obudowany blaszaną pokrywą, stosowany do uszczelniania wałków obrotowych pracujących w smarze, oleju lub paliwie przy ciśnieniach do 0,1 MPa w zakresie temperatur od -30 do +110 °C.
Simmeringi są również często spotykanym uszczelnieniem na połączeniach przesuwanych, działających na zasadzie teleskopu."
tak więc simmeringi pracyją w smaracha ale nie służą do smarowania
			
													Simmering
Z Wikipedii
,,Simmering, pierścień Simmera to pierścień wykonany z odpowiedniej gumy, odpowiednio usztywniony metalową wkładką, lub obudowany blaszaną pokrywą, stosowany do uszczelniania wałków obrotowych pracujących w smarze, oleju lub paliwie przy ciśnieniach do 0,1 MPa w zakresie temperatur od -30 do +110 °C.
Simmeringi są również często spotykanym uszczelnieniem na połączeniach przesuwanych, działających na zasadzie teleskopu."

tak więc simmeringi pracyją w smaracha ale nie służą do smarowania
					Ostatnio zmieniony 2007-07-10, 19:38 przez luk@sz, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
- marcin_zk
- Posty: 51
- Rejestracja: 2007-05-07, 14:09
- GG: 6498666
- Moje maszyny: było 2x M06B3 '81, '84
- Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
- 
				szef1990
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
- Kontaktowanie:
cisza. to przez instalacje " na krótko" ołączoną z nieostateczną kompresją zwiazaną bądx z simmeringiem bądź z wypracowaniem ukladu korbowego. najlepiej załóż akumulator i przywróć orginalny zapłon bateryjny.Jeśli to nie pomoze, choć wątpię, to sprawdź ompresję bądź stan zuzycia pierscieni bądź cylindra
			
									
									
						- 
				roquo
- Posty: 7
- Rejestracja: 2007-07-10, 15:45
- GG: 0
- Lokalizacja: pomorsko
- Kontaktowanie:
- 
				andi
- Posty: 376
- Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Wołczyn
- Kontaktowanie:
- Firewall
- Posty: 225
- Rejestracja: 2007-01-02, 18:38
- GG: 0
- Lokalizacja: Tychy
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`, 
 YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Mój łobuz też ma podobne objawy na 4biegu. Do 80km/h idzie, a później jak dodam mu więcej gazu to zaczyna się przydławiać tak jakby za dużo paliwa łykał, podejrzewam że u mnie to kwestia wyregulowania na nowo gaźnika, ponieważ moto jest świeżo po dotarciu. Jak nie to pomyślimy dalej. 
Tak czy siak Roquo nie rób wiochy i zrób mu normalny zapłon 
 
i pisz posty staranniej, wstyd takie byki walić
			
									
									
						Tak czy siak Roquo nie rób wiochy i zrób mu normalny zapłon
 
 i pisz posty staranniej, wstyd takie byki walić

- 
				roquo
- Posty: 7
- Rejestracja: 2007-07-10, 15:45
- GG: 0
- Lokalizacja: pomorsko
- Kontaktowanie:
- 
				szef1990
- Posty: 94
- Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
- GG: 0
- Lokalizacja: Net
- Kontaktowanie:
- 
				roquo
- Posty: 7
- Rejestracja: 2007-07-10, 15:45
- GG: 0
- Lokalizacja: pomorsko
- Kontaktowanie:
- qwert45
- Posty: 234
- Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
- GG: 0
- Lokalizacja: Łosice
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości






