Co do oleju to hmm...katalogowe 90ccm to jest przecież tyle co kot napłakał. Ja mam grubo ponad 200ccm mieszanki 30% hipol + 70% 15W40 i dopiero wtedy zaczyna to sensownie tłumić. Przy 90ccm to miałem wrażenie że jadę na Komarze gdzie w przodzie były sprężyny na towocie. Dla kogoś kto jest zakochany w katalogu polecam dolać sobie na próbę i przekonać się samemu.
Odnośnie tylnej zawiechy to stan tłoczysk naprawdę piękny. Ale wcale nie jest to gwarantem że zgarniacz nie jest wyruchany na dziesiątą stronę

ps. osłonka pod sprężyny czyżby z dętki?

Poza tym polecam Ci nie składać jej na imbusach. Wiem ze to wygodne i zapewnia fajny docisk, ale nie pasuje do motocykla tego typu. Rodzi się perełka wiec warto i o tym pomyśleć zawczasu, żeby później nie kląć jak przyjdzie wymienić 50 śrub

Pozdrawiam