Witam , przedstawiam mój ukochany projekt , a mianowicie Romet Rat & Rost . Wszystko zaczęło się od zakupu tego :
Systematycznie dokupowałem części żeby pojazd nawijał bezawaryjnie kilometry , nie chciałem tracić pieniędzy na lakierowanie dlatego też miał zostać w stanie takim :
Jednak że potem przypadkowo zakochałem się w pojazdach typu Rat & Rost i zapadła decyzja żeby tak to wyglądało . Jakoś na początku kwietnia pojazd został rozmontowany i ręcznie zdzierałem lakier papierem ściernym - nie życzę tego największemu wrogowi . Potem wszystko przez pół tora miesiąca leżało na dworze i od czasu do czasu było polewane solanką . Rama była pomalowana sprejem na czarny połysk a potem potraktowana lakierem bezbarwnym jak i cała rdza , czego żałuje . Poskładany wstępnie pojazd wyglądał tak :
Niestety przed malowaniem nie wypłukałem dobrze tego przez co wychodziły krople wody i wszystko się wybielało -,- To skłoniło mnie do kolejnej rozbiórki . Rdza została poraz kolejny z grubsza zeszlifowana i znowu dojrzewa . Plany są takie aby ramę wypiaskować i wylakierować na czarny połysk . Do tego pojazd ma wiele ciekawych detali których nie chce mi się opisywać . Obecnie ukończyłem tylko przedni błotnik :
Chlapacz jest pomalowany sprejem z połyskiem i na to lakier bez barwny , można się w nim dosłownie przejrzeć .
Romet 50 T-1 Rost & Rat
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 2013-09-27, 14:53
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B3,Romet Ogar 205,Romet 50 T-1
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Romet 50 T-1 Rost & Rat
Czemu rama jest inna niż w zwykłym t-1? pierwszy raz taką ramę widzę
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 2013-09-27, 14:53
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B3,Romet Ogar 205,Romet 50 T-1
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Romet 50 T-1 Rost & Rat
Bo to rama od pierwszej wersji T-1 i to tej ubogiej , nie miała klaksonu , małe schowki , korek już wciskany , a wersja bogatsza miała osłonkę na przedni zawieszeniu , zakręcany zbiornik . Wszystkie ramy od T-1 z początku produkcji miały pod siedzeniem rurki zamiast ,,blachy "HuBeRt. pisze:Czemu rama jest inna niż w zwykłym t-1? pierwszy raz taką ramę widzę
Re: Romet 50 T-1 Rost & Rat
Nie wszystkie chyba miały te osłonki na przodku ogólnie z tym tą osłonką to chyba mało ich było,z zakręcanym korkiem na tym zbiorniku to się jeszcze nie spotkałemKosek pisze: a wersja bogatsza miała osłonkę na przedni zawieszeniu , zakręcany zbiornik .
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 2013-06-08, 09:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1 x2, WSK 125B3 x2, OGAR 205
WSK 175,
WSK 175 S1 - Lokalizacja: Wągrowiec
- Kontaktowanie:
Re: Romet 50 T-1 Rost & Rat
Siema,
Lubie takie klimaty, ja osobiście ramę zrobiłbym też na rost a później chlasnąłbym to lakierem bezbarwnym żeby "zakonserwować"
Fajny projekt!
Pozdro
Lubie takie klimaty, ja osobiście ramę zrobiłbym też na rost a później chlasnąłbym to lakierem bezbarwnym żeby "zakonserwować"
Fajny projekt!
Pozdro
Tylko WSKa!!!
- Jędrek
- Posty: 127
- Rejestracja: 2011-07-29, 09:38
- GG: 39451236
- Moje maszyny: Narcyz 81r
- Lokalizacja: K.Mławy
- Kontaktowanie:
Re: Romet 50 T-1 Rost & Rat
Były takie baki z zakręcanym korkiem , nawet ostatnimi czasy był taki na złomie ale niestety sito.
Czwóra Me Gusta
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości