Kupiłem takie:
http://allegro.pl/uszczelki-gumy-gumka- ... 35422.html
1. Największa, mocowana na korek, wchodzi po mocnym rozciągnięciu,
2. Środkowa (simmering z kołnierzem) ma za małą średnicę wewnętrzną - efekt jest taki, że tłoczek stoi i przy próbie przesunięcia
uszczelka jest z niego wyrywana - kupiłem kilka simmeringów o zbliżonych rozmiarach i przekładałem z nich sprężyny do
oryginalnego uszczelnienia - albo są za ciasne i uszczelka stoi albo średnica zewnętrzna jest za duża i uszczelka w ogóle nie
wchodzi do tłoczka - właśnie z tym uszczelnieniem jest największy problem,
3. ostatnia uszczelka (soczewkowa?) montowana w korku, ma odpowiednią średnicę wewnętrzną ale zewnętrzna jest o wiele za
mała i nie trzyma się na miejscu - poradziłem sobie z tym zakładając współczesny simmering (chyba 22x10x4) - wymiar sprawdzę
jutro, może komuś się przyda...
Reasumując - jeżeli skuterdebica.pl ma takie same komplety do WSK i WFM ( a tak mi się wydaje) to sytuacja będzie analogiczna.
W sklepie z uszczelnieniami już mnie nie chcą widzieć:) Facet doradził, żeby kupić simmeringi pasujące średnicą wewnętrzną do tłoczka i obciąć kołnierz - biorąc pod uwagę ich wielkość pewnie skończę u chirurga z obciętmi palcami...