WSK M06 : Z, Z2, L - 125
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 2013-12-11, 04:10
- GG: 0
- Moje maszyny: shl m11
- Lokalizacja: wroclaw
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 1162
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Masz tabliczkę a pytasz o oczywistą sprawe. Mi cały czas chodziła po głowie Z2.
Więc to co masz jest oryginalne.
Dla prównania.
Zapodaj zdjęcie boku baku zobaczymy czy zostały jakieś resztki szparunków i będzie jasne czy malowana czy nie.
Więc to co masz jest oryginalne.
Dla prównania.
Zapodaj zdjęcie boku baku zobaczymy czy zostały jakieś resztki szparunków i będzie jasne czy malowana czy nie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 2016-03-24, 10:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 m06 z2
- Lokalizacja: Hrubieszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Witam , chciałbym zapytać gdzie kupujecie linke do sprzęgła do swoich Wsk ? Gdyż nie moge dobrać odpowiedniej , ponieważ wszystkie są jakieś za długie
- dąbek
- Posty: 405
- Rejestracja: 2013-06-19, 21:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06 1958 r
JAWA 50 typ 20 - Lokalizacja: Grudziądz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Ja kupuję linki od Hartmanna, tylko trzeba do odpowiedniego modelu dobrać.
-
- Posty: 2238
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Od Hartmana często są OK, ale ja do innego motoru miałem mieszane uczucia - linka hamulca przód cieńsza niż ta z innej firmy (ta z innej firmy nie pasowała na długość, była za długa)
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2014-09-01, 17:50
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK B1 1969, WSK B3 1975, WFM 1958, komar 2350 i 230
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie, Chełmno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Na początku chciałbym się przywitać ponieważ to mój pierwszy wpis na forum. Na forum zarejestrowałem się jakiś czas temu ale do tej pory głównie śledziłem wątki. Ale do rzeczy. Chciałbym wrócić do zawieszeń z-ki ze strony 6 tego wątku tzw. lagi nr. 2.
Posiadam takie zawieszenie i zastanawia mnie od czego zależało do której zetki było montowane. Na zdjęciach widać, że z tym zawieszeniem montowany był napęd licznika przy przednim kole a jak wiadomo w zetkach napęd licznika był w zabieraku tylnego koła. Czy w ogóle występowało też w modelu z-150? Byłbym wdzięczny za informację.Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1162
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Kolego mam M150 z 60 r i napęd licznika jest w tylnym kole a moja M06 Z2 z 62r i napęd licznika jest już w przednim kole. Lokalizacja napędu zależy od rocznika.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2014-09-01, 17:50
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK B1 1969, WSK B3 1975, WFM 1958, komar 2350 i 230
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie, Chełmno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Dzięki kolego za odpowiedź. Nie jestem znawcą tematu ale przeglądając internet widać, że takich zawieszeń ja na moim zdjęciu było zdecydowanie mniej. A więc można przypuszczać, że to zawieszenie przejściowe przed zawieszeniem podobnym do modelu M06 64 i od tego rodzaju zawieszenia napęd licznika był już w przednim kole. To idąc tym tropem w modelu z-150 pewnie nie było montowane.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Mam pytanie odnośnie kolorów "Zetki" - rozumiem, że wychodziła w trzech malowaniach: czarne, bordowe i niebieskie(błękitne)? Czy ktoś z Was ma taki motorek w innym malowaniu? Gdzieś mignęła mi dwuramówka w pięknym głębokim granatowym kolorze ale nie mogę namierzyć fotek... Planuję zakup i odbudowę ale nie pasują mi fabryczne kolory:)
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Niebieskie M06Z? Nie słyszałem.
Najpopularniejszy jest czarny - RAL9005
Później wiśnia - RAL3002 , choć dokładniejszy wydaje mi się 540 Barolorot z palety Merceseda. Pierwsze Zetki miały kremowy owal na baku. Gdzieś ma forum jest zdjęcie seledynowej i chyba białej (kremowej).
Niebieski to może widziałeś tą:
WSK M06 1957 r. by G.A.J MOTOCYKLE
Najpopularniejszy jest czarny - RAL9005
Później wiśnia - RAL3002 , choć dokładniejszy wydaje mi się 540 Barolorot z palety Merceseda. Pierwsze Zetki miały kremowy owal na baku. Gdzieś ma forum jest zdjęcie seledynowej i chyba białej (kremowej).
Niebieski to może widziałeś tą:
WSK M06 1957 r. by G.A.J MOTOCYKLE
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Matko!!! Piękna! Co to za kolor? Jaki kolor szparunków? Felgi chrom? To jest Zetka czy eLka?
Do tego siedzenie z M04 obite taką brązową skórą i jest cudo:)
Do tego siedzenie z M04 obite taką brązową skórą i jest cudo:)
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
bikeme@op.plKosa pisze:Matko!!! Piękna! Co to za kolor? Jaki kolor szparunków?
widać ewidentnie że malowaneKosa pisze:Felgi chrom?
to jest M06Kosa pisze:To jest Zetka czy eLka?
chyba coś pomyliłeśKosa pisze:Do tego siedzenie z M04 obite taką brązową skórą i jest cudo:)
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Dlaczego pomyliłem? SHL M04 ! Właśnie takie pojedyncze jak w linku.
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Chyba chciałeś napisać ze kolor obicia jak w M04 bo siedzenia są kompletnie inne.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Wiem, że są inne - po prostu myślę, że z takim siedzeniem od SHL M04 motor ciekawie by wyglądał. Wiem, że to kłóci się z ogólnie przyjętymi zasadami renowacji motocykli (chociaż renowacja to w moim przypadku zbyt dużo powiedziane ) ale przyjmując, że przede wszystkim chodzi w tym o własną satysfakcję i dobrą zabawę można chyba dopuścić drobne odstępstwa od reguły? Inny kolor, inne siedzisko itp. Swoją drogą jak tylko dostanę Zetkę w swoje łapska pokombinuję nad jakimś uniwersalnym rozwiązaniem dot. siedzenia bez zbytniej ingerencji w konstrukcję - tak, żeby można było wymiennie zakładać albo tradycyjną "kanapę" albo właśnie siodło w stylu SHL M04 + jakiś bagażnik na tylny błotnik. Ale to dopiero jak fizycznie będę miał motór - z rysunków nic nie wyczytam - muszę pomacać:)
- przemocha
- Posty: 31
- Rejestracja: 2016-09-03, 13:03
- GG: 0
- Moje maszyny: Komar 3
Ogar 200
WSK B1 70 - Lokalizacja: Olkusz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-Z Przejściówka
Gdyby ktoś poszukiwał zdjęć WSK M06 w pełnym originale to już ma . W poszukiwani zabytków w pobliskich wsiach natrafiłem na ten motocykl. Jest to WSK M06-Z, rocznik 59, z przebiegiem 500 km (Nawet ma oponki z których wyjechała z fabryki).Ponoć jeszcze kilka lat temu jeździła Szkoda że nie na sprzedaż...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jestem na etapie kompletowania WSK
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Ładny przykład że prospekt a rzeczywistość to dwa różne światy.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Koledzy gdzie można dostać komplet uszczelnień do tylnego amortyzatora? Takiego z WFMki z prostokątnymi mocowaniami do ramy. Standardowe od WSK nie pasują (za wyjątkiem tej dużej z rantem, która przychodzi na korek - ale jest mocno rozciągnięta)...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- dąbek
- Posty: 405
- Rejestracja: 2013-06-19, 21:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06 1958 r
JAWA 50 typ 20 - Lokalizacja: Grudziądz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Skuter Dębica, aczkolwiek można się przyczepić do pasowania tej zgarniającej.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Kupiłem takie:
http://allegro.pl/uszczelki-gumy-gumka- ... 35422.html
1. Największa, mocowana na korek, wchodzi po mocnym rozciągnięciu,
2. Środkowa (simmering z kołnierzem) ma za małą średnicę wewnętrzną - efekt jest taki, że tłoczek stoi i przy próbie przesunięcia
uszczelka jest z niego wyrywana - kupiłem kilka simmeringów o zbliżonych rozmiarach i przekładałem z nich sprężyny do
oryginalnego uszczelnienia - albo są za ciasne i uszczelka stoi albo średnica zewnętrzna jest za duża i uszczelka w ogóle nie
wchodzi do tłoczka - właśnie z tym uszczelnieniem jest największy problem,
3. ostatnia uszczelka (soczewkowa?) montowana w korku, ma odpowiednią średnicę wewnętrzną ale zewnętrzna jest o wiele za
mała i nie trzyma się na miejscu - poradziłem sobie z tym zakładając współczesny simmering (chyba 22x10x4) - wymiar sprawdzę
jutro, może komuś się przyda...
Reasumując - jeżeli skuterdebica.pl ma takie same komplety do WSK i WFM ( a tak mi się wydaje) to sytuacja będzie analogiczna.
W sklepie z uszczelnieniami już mnie nie chcą widzieć:) Facet doradził, żeby kupić simmeringi pasujące średnicą wewnętrzną do tłoczka i obciąć kołnierz - biorąc pod uwagę ich wielkość pewnie skończę u chirurga z obciętmi palcami...
http://allegro.pl/uszczelki-gumy-gumka- ... 35422.html
1. Największa, mocowana na korek, wchodzi po mocnym rozciągnięciu,
2. Środkowa (simmering z kołnierzem) ma za małą średnicę wewnętrzną - efekt jest taki, że tłoczek stoi i przy próbie przesunięcia
uszczelka jest z niego wyrywana - kupiłem kilka simmeringów o zbliżonych rozmiarach i przekładałem z nich sprężyny do
oryginalnego uszczelnienia - albo są za ciasne i uszczelka stoi albo średnica zewnętrzna jest za duża i uszczelka w ogóle nie
wchodzi do tłoczka - właśnie z tym uszczelnieniem jest największy problem,
3. ostatnia uszczelka (soczewkowa?) montowana w korku, ma odpowiednią średnicę wewnętrzną ale zewnętrzna jest o wiele za
mała i nie trzyma się na miejscu - poradziłem sobie z tym zakładając współczesny simmering (chyba 22x10x4) - wymiar sprawdzę
jutro, może komuś się przyda...
Reasumując - jeżeli skuterdebica.pl ma takie same komplety do WSK i WFM ( a tak mi się wydaje) to sytuacja będzie analogiczna.
W sklepie z uszczelnieniami już mnie nie chcą widzieć:) Facet doradził, żeby kupić simmeringi pasujące średnicą wewnętrzną do tłoczka i obciąć kołnierz - biorąc pod uwagę ich wielkość pewnie skończę u chirurga z obciętmi palcami...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości